تهــــــران دی ال | پرتال تخصصی دانلود نرم افزار و بازی
تهــــــران دی ال(جديد ترين نرم افزار های هک و جاسوسی ،نرم افزار های 2010 و .....)

Free Video to Flash Converter نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که می تواند انواع فرمت های ویدئویی را به آسانی و با سرعت بالا به فرمت فلش تبدیل نمایید. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار ببرید.



ادامه مطلب ...


Video Enhancer نام نرم افزاری برای بالا بردن کیفیت فایل های تصویری می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران می توانند فایل های تصویری با کیفیت پایین را بهینه سازی نموده و تصاویر مربوطه را به صورت بهتری مشاهده نمایند. در بسیاری از فایل های تصویری ای که مشکل افت کیفیت را دارا می باشند کاربران قادر نیستند تا تصاویر را در اندازه بزرگ مشاهده نمایند و برای جلوگیری از ایجاد ترک های مربع شکل در هنگام پخش تصویر آن را در اندازه کوچک مشاهده می کنند. نرم افزار معرفی شده دارای این توانایی می باشد تا این مشکل را برطرف سازد ، یعنی کاربران در صورت بزرگ کردن اندازه تصویر در هنگام پخش نیز از مشکل یاد شده در امان می باشند و تصویر را بدون هیچ مشکلی مشاهده می کنند.

دریافت نرم افزار تغییر فرمت های ویدئویی در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


Xilisoft Video Converter Ultimate 6.5.5.0426  نام نرم افزاری قدرتمند است که با کمک آن می توانید به راحتی روی اکثر فرمت های صوتی و تصویری احاطه کامل داشته باشید و اکثر این فرمت ها را به یکدیگر تبدیل کنید . سرعت بالا در تبدیل فرمت ها یکی از قابلیت های اصلی در این نرم افزار است . در ضمن سرعت بالا در تبدیل در کنار کیفیت بالا باعث شده این نرم افزار یکی از بهترین های عرصه تبدیل فرمت های صوتی و تصویری به یکدیگر باشد . وسعت پشتیبانی فرمت های این نرم افزار بسیار زیاد است و برای بخش ورودی و خروجی آن باید توضیحات جداگانه ای داده شود . همچین این نرم افزار در عین حرفه ای بودن رابط کاربری ساده ای دارد .

 

دریافت نرم افزار تبدیل در ادامه مطلب...



ادامه مطلب ...


یکی از فرمتهای رایج تصویری که امروزه زیاد در اینترنت مشاهده می شود فرمت MKV می باشد این فرمت با حجم کم ولی با کیفیت بالا بسیار مورد استفاده ارائه کنندگان فیلم ها بر روی اینترنت می باشد ولی مشکل عمده ای که این فرمت تصویری دارد عدم ساپورت آن در دستگاه های خانگی و سیستم های پخش می باشد که علت آن هم جدید بودن این فرمت می باشد شرکت معتبر Xilisoft که سابقه طولانی در تولید نرم افزارهای تبدیل فایلهای ویدیویی و صوتی دارد نرم افزار Xilisoft MKV Converter را ارائه کرده است که به راحتی می توانید با چند کلیک ویدیو مورد نظر را به فرمت های تصویری رایج و قدیمی در آورید یک نکته بسیار خوبی که در این ورژن از نرم افزار استفاده شده سرعت بالای تبدیل و پشتیبانی از زیرنویسهای فارسی است برای این کار کافی است که زیر نویس فیلم مورد نظر خود را در کنار فیلم و همنام با آن کرده و کار تبدیل را انجام دهید تا زیرنویس به فیلم بچسبد…

دانلود در ادامه مطلب....



ادامه مطلب ...


DivX نام کدکی برای فشرده سازی و پخش فایل‌های ویدئویی بر اساس بخش ۲ استاندارد Mpeg-4 است.DivXNetworks به عنوان مبدع و توزیع کننده این تکنولوژی اغلب از آن به عنوان ام‌ پی ‌تری برای ویدئو یاد می‌کند، که با توجه به حجم بسیار کم آن،کیفیت بسیار خوبی را ارائه می‌کند. DivX Plus یکی ازکامل ترین نرم افزارهای ارائه شده  در زمینه دیواکس است که بطور تخصصی همه امور مربوط به این کدک را انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های ویدیویی با فرمت های مختلف را تماشا کنید. امکان اجرای فایل های صوتی نیز در نرم افزار گنجانده شده است. از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به امکان تبدیل فرمت های ویدیویی به یکدیگر و کم کردن حجم آنها بدون تغییر در کیفیت اشاره کرد که این مسئله را نیز مدیون تکنولوژی دیواکس هستیم. هرچند که می توانید فایل ها را با خود نرم افزار اجرا کنید اما برای راحتی دوست داران دیگر نرم افزارهای پلیر ، امکان استفاده از کدک نرم افزار وجود دارد که با نصب آن می توانید فایل های خود را در پلیرهایی چون مدیاپلیر تماشا کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سایت دانــــــلودســـــتان دریافت نمایید.
 
برای دانلود نرم افزار و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید...


ادامه مطلب ...


در این قسمت قصد معرفی نرم افزار دیگری از شرکت معروف و پرطرفدار Joboshare را داریم . Joboshare DVD to AVI Converter نام نرم افزاری کم حجم اما فوق العاده پرقدرت برای تبدیل DVD به فرمت AVI است . با استفاده از Joboshare DVD to AVI Converter می توانید انواع DVD ها را بسیار راحت و ساده و تنها با چند کلیک به Avi تبدیل کنید . حتما مشاهده کرده اید که در چند سال اخیر فیلم  های جدید با پسوند های XviD  و DivX قرار داده می شون که به این کار Rip کردن گفته که این کار باعث کم شدن حجم فیلم ها بدون کاهش کیفیت آن ها می شود با استفاده از DVD to AVI Converter به راحتی می توانید عمل Rip را انجام دهید .

Joboshare DVD to AVI Converter تبدیل DvD به Avi با Joboshare DVD to AVI Converter v2.9.4.0915

 

 

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


یکی از نرم افزار های قدرتمند در زمینه تبدیل انواع فایل های DVD و فرمت های ویدئوئی به دیگر فرمت های رایج ویدئویی نرم افزار DVD Catalyst میباشد که به شما امکان تبدیل فرمت های ویدئوئی در نهایت قدرت و کیفیت را میدهد.سرعت تبدیل فایل های ویدئویی در این نرم افزار ، این نرم افزار را با نرم افزارهای مشابه ، متمایز کرده است.شما میتوانید فیلم های مورد علاقه خود ، و یا موزیک ویدئوهای دلخواه خود را تبدیل به فرمت هایی کنید که در تمامی نرم افزارهای پلیر و یا دستگاه های پخش ویدئو و تصویر اجرا نمائید.فایل هایی مانند AVI, DIVX, XVID, MPEG, MKV و … که در این زمینه هستند ، را میتوانید به راحتی به یکدیگر تبدیل و اجرا نمائید.

DVD Catalyst مبدل قدرتمند فایل های DVD با DVD Catalyst 4.0.2 Final

دانلود در ادامه مطلب



ادامه مطلب ...


Aiseesoft Total Video Converter نام نرم افزاری می باشد که به منظور تبدیل فرمت های فایل های تصویری برای کاربران ساخته شده است و کاربران به کمک آن می توانند اقدام به تبدیل فرمت فایل های تصویری نظیر AVI, MPEG, VCD, DVD, WMV و تمامی فرمت های مشهور تصویری نمایند. کافیست تنها فایل مورد نظر را به برنامه معرفی کنید و مسیر ذخیره سازی فایل خروجی را نیز مشخص نمایید. سپس فرمت مورد نظر خود را انتخاب کنید و با کلیک بر دکمه Convert عملیات تبدیل را آغاز نمایید. این نرم افزار محصولی از  Aiseesoft Studio می باشد.

 

برخی ویژگی های نرم افزار Aiseesoft HD Video Converter v5.0.18 :

- قابلیت تبدیل فرمت فایل های تصویری
- پشتیبانی از فرمت های AVI, Divx,Xvid, ASF, WMV, MPEG, MOV, QT, RM, RMVB,QuickTime,MPG برای تبدیل

- قابلیت تبدیل فرمت فایل های تصویری به فرمت های سازگار به پخش برای PSP, iPod Classic, iPod Touch, iPod Nano, iPhone (3G), iPhone, Zune, Zune 2, Blackberry, Nokia, Creative Zen, Sony Walkman, iRiver PMP, Archos, PS3, Apple TV, Xbox, iPAQ, Pocket PC, Mobile Phone
- توانایی ذخیره سازی و تبدیل فایل ها به MP4, H.264, AVI, MP3, WMV, WMA, FLV, MKV, MPEG-1, MPEG-2, 3GP, 3GPP, VOB, DivX, Mov, RM, RMVB, M4A, AAC, WAV,
و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/20/7/Convert%20Genius%20v3.6.0.36/Convert%20Genius%20v3.6.0.36.jpg
Convert Genius نرم افزاریست برای تبدیل فرمت ها که با پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری خیال کاربری که از این ابزار استفاده می کند را راحت می کند چرا که با استفاده از یک نرم افزار تمامی خواسته های خود را در قبال تبدیل فرمت ها پاسخگو خواهد بود. این ابزار با سرعت بالایی که دارد می تواند کار تبدیل را انجام دهد. عدم افت کیفیت در هنگام تبدیل فرمت ها ، قابلیت تنظیم کیفیت برای بدست آوردن حجم مورد نظر ، پشتیبانی از تقریبا تمامی سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل برای تبدیل فرمت های خاص آن ها و پیش نمایش از فایل ها در هنگام تبدیل از جمله قابلیت هایی هستند که در نرم افزار Convert Genius تعریف شده اند.
این ابزار طوری طراحی شده که قادر است در یک لحظه چندین فایل را هم تبدیل کند ، این خصوصیت کمک زیادی برای صرفه جویی در وقت می کند ؛ واسط کاربری جذاب و همچنین استفاده آسان از نرم افزار هم دو مورد بسیار مهم و کلیدی هستند که کاربران مبتدی به آن توجه ویژه ای دارند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Convert Genius v3.6.0.36 :
- پشتیبانی از تقریبا تمامی فرمت های صوتی و تصویری
- سرعت بالا در تبدیل
- نهایت کیفیت در هنگام تبدیل و امکان تنظیم آن
- پشتیبانی از تقریبا تمامی سیستم های صوتی و تصویری قابل حمل
- پیش نمایش از فایل ها در هنگام تبدیل
- امکان تبدیل همزمان چندین فایل
- واسط کاربری جذاب
- استفاده آسان از نرم افزار
- حجم بسیار مناسب به تناسب حجم قابلیت ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/Studio.jpg

شاید زیاد اتفاق افتاده باشد که شما بخواهید ابزارهایی همچون ضبط،تبدیل و رایت فایلهای تصویری را بصورت یکجا داشته باشید که نیاز نباشد از نرم افزارهای مختلف بصورت جدا استفاده کنید. اگر شما می خواهید این ابزارها را بصورت یکجا داشته باشید و در عین حال نیز محیط کاربری ساده و آسان داشته باشید ما نرم افزار همه فن حریف و همه کاره ‍Color7 Video Studio را به شما معرفی می کنیم که در واقع ‍Color7 Video Capture/Convert/Burn DVD Studio نیز خوانده می شود. این نرم افزار به عنوان یک راه حل مفید و نرم افزار برتر می تواند شما را در این امور یاری کند. داشتن ابزارهای ضبط و ویرایش ویدئو،تبدیل و رایت باعث شده تا این نرم افزار از دیگر همنوعان خود متمایز شود و به یک ابزار همه کاره تبدیل شود. شما نه تنها می توانید فیلم های خاطرات خودتان را بر روی سیستم ضبط کنید بلکه می توانید آنها را نیز به دی وی دی تبدیل و بر روی آن رایت کنید.تنها در طی ۴ مرحله می توانید این کارها را انجام دهید. شما می توانید ویدئوهای خودتان را از وب کم،دی وی دی،دوربین،ویدئو،رادیو تلوزیون،دوربین آنالوگ و دستگاههای ویدئوی دیگر بر روی سیستم ضبط کنید.شما می توانید اغلب فرمتهای ویدئویی را با استفاده از این برنامه تبدیل کنید. همچنین جهت استفاده در انواع پخش کنندههای دی وی دی خانگی می توانید فیلمهای خودتان را بر روی دی وی دی رایت کنید. امکان ضبط فریمهای فیلم در قالب تصویر که می توانید آنها را در فرمتهای JPEG و BMP ذخیره کنید. شما همچنین قادر خواهید بود که صدا را از آهنگهای ویدئویی استخراج کنید و در فرمتهای رایج مختلف ذخیره کنید.

 

قابلیتهای کلیدی نرم افزار ‍Color7 Video Studio v8.0.2.18 :

- امکان ضبط فیلم،صدا و تصویر

- رایت دی وی دی فیلم ها

- امکان انتخاب قالب دی وی دی

- امکان تبدیل به انواع فرمتهای ویدئویی

- امکان جداسازی صدا از آهنگهای ویدئویی

- امکان ضبط فریمها در قالب تصویر

- امکان ضبط از دستگاه های مختلف از جمله دوربین و وب کم

- پشتیبانی از اکثر فرمتهای ورودی

- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله نسخه محبوب ویندوز ۷

- و …



ادامه مطلب ...


http://dl.lxl.ir/mojtaba./software/new89/multi%20meidia/Xilisoft%20Audio%20Converter%20Pro%20v6.1.1.0709/Xilisoft%20Audio%20Converter%20Pro%20v6.1.1.0709.jpg

 

حتما برای شما هم پیش آمده که بخواهید یک فایل صوتی را به فرمت دیگری تبدیل کنید , در عین حال بخواهید کیفیت آن را تغییر دهید تگهای ID3 آن را ویرایش نمایید و با سرعت بالا خروجی مربوط را دریافت کنید. بدون شک Xilisoft Audio Converter انتخاب خوبی در این ضمینه خواهد بود. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد Xilisoft Audio Converter پشتیبانی از فایل های MP4 و M4A برای تبدیل به سایر فرمت هاست که امروزه کمتر نرم افزاری این امکان را فراهم میکند. یکی دیگر از ویژگیهای Xilisoft Audio Converter این است که در هنگام تبدیل ۲ فایل صوتی و در هنگام ذخیره سازی آن ID3 Tag های آن ۲ فایل را نیز به صورت خودکار کپی میکند. یعنی شما دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات آهنگ های خود مانند : نام خواننده , سال انتشار , حق کپی رایت , متن آهنگ , سبک آهنگ , عنوان آهنگ , نام آلبوم و .. نخواهید بود.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Xilisoft Audio Converter Pro v6.1.1.0709:

- قابلیت تبدیل MP4 به MP3، M4A به MP3

- توانایی تبدیل مابین AAC ،MP4 ،MP3 ،M4A ،WAV ،WMA ،MP2 ،VQF ،APE ،OGG ،FLAC

- قابلیت تبدیل فایل ویدئو به فرمت صوتی مانند AVI ،WMV ،MPEG و MP4 به MP3

- خروجی گرفتن از صدای فیلم ها به فایل صوتی با فرمت های AVI ،WMV  ،MPEG ،MP4

- پشتبانی از تبدیل چندین فایل به چندین فایل دیگر به صورت همزمان (multithreading)

- توانایی خارج کردن موزیک از ویدئو

- شامل انواع رمزگذاری

- کپی ID3 Tag مابین فرمت های ویدئویی

- قابلیت تنظیم فایل ها قبل از کپی Bitrate ،VBR ،CBR ،Stereo ،Mono

- سازگاری کامل با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷

- و …



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد

درباره وبلاگ


هيچ کس و چيز (جز ذات خداوند) خالي از عيب نيست. پس بپرسيد ، پيشنهاد دهيد ، انتقاد کنيد.
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تهــــــران دانـــــلود (جديدترين نرم افزارهای کاربری و آنتی ویروس 2011) و آدرس downloadsstan.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان